فاطمه حسن‌پوردَکان

فرهنگی_سیاسی

فاطمه حسن‌پوردَکان

فرهنگی_سیاسی

مشخصات بلاگ
فاطمه حسن‌پوردَکان

به نام خدا



این قسمت: در کتاب‌خوان کردن دوستان‌تان مصر و پیگیر باشید.😅


🧕سلام دوستان، می‌خوام براتون یه خاطره، از تاثیری که روی کتابخون کردن دوستم، در مترو و اتوبوس داشتم، تعریف کنم.



چند روز پیش، با دوستم معصومه سوار مترو شدیم؛ کتابی که همراهم بود، از کیفم درآوردم و از معصومه پرسیدم: تو چه کتابی همراه خودت آوردی؟😍

🧐دوستم جواب داد: هیچی.

😨با تعجب پرسیدم: چرا؟ پس چطور مسیر رو بدون مطالعه می‌گذرونی؟ 

🙁گفت: این خیلی معمولیه! من هیچ وقت همراهم کتاب نمیارم، چون کیفم سنگین میشه.

🤯 پرسیدم: مگه چی میذاری تو کیفت؟!

🤔گفت: دفتر، گوشی، جامدادی و..

😶 وقتی لیست کردن وسایل داخل کیفش تموم شد، گفتم: خب تو که این همه وسیله گذاشتی داخل کیفت، یه کتاب کوچیک هم که وزنی نداره!

🤨گفت: چرا خیلی هم سنگینه..

😶گفتم: مطمئنی کیفت، بخاطر یه کتاب سنگین میشه؟

😎با اطمینان گفت: بله..

🧕منم گفتم: پس بیا تا بهت ثابت کنم!

اون روز برای اثبات حرفم، وزن یک کتاب و یک گوشی رو اندازه‌گیری کردم، و نتیجه‌ی کارم رو بهش نشون دادم.

اول باورش نمیشد که وزن یه کتاب ١۶٠صفحه‌ای، مساوی با وزن یه گوشی باشه، اما کم‌کم از مرحله‌ی انکار خارج شد و باور کرد که همراه داشتن یک کتاب نه تنها سخت و سنگین نیست، بلکه بسیار هم مفیده.🤗

حالا دیگه وقتی باهم سوار مترو میشیم، معصومه زودتر از من، کتابشو از کیفش درمیاره و ازم میپرسه، امروز کتاب چی آوردی؟😉

منتشر شده در شبکه اجتماعی سروش کانال کتابخوانی:

📚 @ketab_khani

  • فاطمه حسنپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی