فاطمه حسن‌پوردَکان

فرهنگی_سیاسی

فاطمه حسن‌پوردَکان

فرهنگی_سیاسی

مشخصات بلاگ
فاطمه حسن‌پوردَکان

به نام خداوند وجد و سرور

پدید آور عشق و احساس و شور ❤️

📖 معرفی کتاب: رازهایی_درباره‌ی_مردان که هر زنی باید آن‌ها را بداند..

🖊 اثر: باربارادی_آنجلیس 

🖊 مترجم: هادی_ابراهیمی   


این کتاب با هدفِ بهبود روابطِ بین زوجین، برای خانم‌ها نوشته شده است. به گونه‌ای که درک رفتارهای مردان را برای خانم‌هایشان آسان‌تر می‌کند.☺️



👫 به طور کلی، گاهی مردان رفتارهایی می‌کنند که برای همسرانشان ناآشنا است؛ از این رو باعث سردرگمی و گیجی خانم‌ها می‌شوند و اگر خانمی حساس باشد، یک حرف یا رفتار شوهرشان، باعث شروع یک دعوای الکی بینشان می‌شود. دعوایی که نه خانم علتش را می‌داند نه آقا!!!

افزایش آگاهی و تجزیه‌ی این رفتارهای متعدد مردان، برای زنان در این کتاب آمده است. همچنین به طور جداگانه برای هر مشکل، راه حل‌های متنوعی نیز داده شده است.


👫گاهی زنان در رابطه‌ی خود با همسرشان افراط و تفریط دارند. خانم نویسنده چند فصل از کتابش را به تهیه‌ی لیستی از این اشتباهات و ارائه‌ی راه حل برای مقابله با آن‌ها پرداخته است و از مثال‌های ملموسی نیز استفاده کرده است که بسیار جالب و موثر هستند.

📋 همچنین چند مورد تست خودشناسی لابه‌لای مطالب کتاب می‌توان یافت تا خانم‌ها با پاسخ صادقانه به این تست‌ها ببینند دچار چه اشتباهاتی هستند، که برای رفع این اشتباهات تلاش کنند. (از جمله این اشتباهات: «رفتار مادرانه با همسر خود») 


🔞 یک فصل از کتاب به روابط زناشویی پرداخته است و خانم‌ها را با ۲۰سرد کننده‌ی جنسی آشنا می‌کند. در حقیقت این لیستِ بیست‌تایی، مجموعه‌ای از شایع‌ترین شکایت‌های مردان از زنانشان درباره‌ی مسائل جنسی است که دانستن و عدم تکرار آن‌ها کمک زیادی در بهبود روابط زوجین در این رابطه می‌کند.


👰 گروه پیشنهادی برای مطالعه‌ی این کتاب: خانم‌های متاهل.

📖 تعداد صفحه: ۳۸۱

📍 نشر: نسل_نو_اندیش

💰قیمت: ۳۳۹۰۰ تومان

منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی سروش کانال کتابخوانی:

📚 @ketab_khani

  • فاطمه حسنپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی